• Gesloten
  • Meijel
  • Finance
  • 16 - 20 uur per week
  • 95.00 per uur
  • 18-09-2023 t/m 18-03-2024

Wat ga je doen?

Wij zijn voor de Sint Jozef Wonen en Zorg op zoek naar een controller. Hiervoor is ervaring in de zorg een pré. Het betreft een opdracht voor 20 uur per week voor 6 maanden. De startdatum is zo snel mogelijk.

Je bent onderdeel van een team van 5 mensen waarbij je overlegt en rapporteert aan je collega controller.

Jouw verantwoordelijkheden: In de rol van Controller zal je bijdragen aan diverse belangrijke taken, waaronder:

  1. Actieve betrokkenheid bij de planning- en controlcyclus, met inbegrip van begroting, jaarrekening en tussentijdse (exploitatie)rapportages;
  2. Het verder ontwikkelen van managementrapportages en het optimaliseren van processen met betrekking tot financiële administratie en gegevensverwerking;
  3. Deelnemen aan cruciale projecten, zoals de implementatie van geavanceerde Business Intelligence-oplossingen.

Gewenst kennisniveau:

  • Je heb ervaring in en affiniteit met de zorg (grote pré);
  • Je hebt kennis van bedrijfskunde/bedrijfseconomie op hbo-niveau in de richting van planning en financial/business control;
  • Je hebt relevante kennis en werkervaring op financieel gebied;
  • Je gebruikt MS Excel op niveau van expert;
  • Je hebt ervaring met het gebruik en inrichting van BI-tools, waarbij kennis op het gebied van inrichting van Qlik(view) en MS Power BI een pré zijn.

Wat vragen we van jou?

  • Je gaat zelfstandig te werk;
  • Je hebt ervaring met het omzetten van bedrijfsgegevens in managementinformatie;
  • Je hebt affiniteit en ervaring met Business intelligence, bij voorkeur Qlick / Power BI;
  • Je hebt ervaring met Exact bij voorkeur Globe / Online;
  • Je bent hands on, werkt zelfstandig en ben pro-actief accuraat en bent integer, flexibel en stressbestendig.

Overige informatie

Vanuit de visie ***“Hier voel ik mij thuis”***geven zij vorm en inhoud aan het bieden van een fijn leefklimaat binnen een veilige huiselijke omgeving. Persoonlijke aandacht, nabijheid, gesprek en passende activiteiten zijn daarbij essentiële middelen die de kwaliteit van leven en comfort van onze bewoners verhogen. Dit alles ondersteund door goede, veilige zorg en waar nodig behandeling.

Uitgaande van de eigen keuze van onze bewoners stimuleren we hen de (nog) bestaande mogelijkheden en interesses te blijven benutten en waar mogelijk de regie te blijven behouden.

Zij zetten zich in om alle vormen van ondersteuning en zorg te laten aansluiten op de vragen, behoeften en wensen van onze bewoners; dit doen zij in goed overleg met de bewoner en zijn of haar naasten.

Heb je een vraag over deze opdracht?

Camiel de Hoogt

Camiel de Hoogt

Recruitment adviseur

camiel.dehoogt@haert.nl

06 - 46 17 82 90