• Gesloten
  • Heeze
  • Sociaal domein
  • 28 - 32 uur per week
  • 90.00 per uur
  • 24-07-2023 t/m 31-01-2024

Wat ga je doen?

Voor de A2 Samenwerking Gemeenten (GRSA2), zijn wij voor de afdeling Werk en Inkomen op zoek naar een Beleidsmedewerker Werk & Inkomen voor 32 uur per week.

Je gaat in deze rol samenwerken met collega’s uit de drie gemeenten om samen te bouwen aan een kwalitatieve dienstverlening. Bij het cluster beleid/bezwaar & beroep werken in totaal vier collega’s. Ze werken gedreven samen in advisering naar het management/directie/bestuur van de drie gemeenten en in verschillende projecten zoals bijvoorbeeld: armoedebeleid, regionale werkbedrijven en inburgering.

Je werkt hierin nauw samen met het team Werk en Inkomen dat bestaat uit 37 vaste en 12 flex medewerkers die zijn onderverdeeld in de clusters klantmanagement, bedrijfsvoering en beleid/bezwaar & beroep.

Waar jij je mee bezig gaat houden:

  • Je adviseert over en ontwikkelt strategisch en tactisch beleid, passend binnen alle beleidsvelden van Werk en Inkomen Inkomen en richt je met name op het taakveld Arbeidsmarkt / Re-integratie / Participatie / WSW / Beschut werken / loonkostensubsidie;
  • Je signaleert en analyseert ontwikkelingen en initieert noodzakelijke vervolgstappen;
  • Vanuit je overall beeld op als projectmedewerker bewaak je de integraliteit;
  • Je bent aanspreekpunt in een vakgericht netwerk en linking pin voor collega’s van één van onze gemeenten.

Wat vragen we van jou?

  • Je beschikt over een voor de functie relevante opleiding op minimaal hbo-niveau, hebt minimaal drie jaar relevante werkervaring en affiniteit met re-integratie en participatie, regionale samenwerking en beschikt over een behoorlijke dosis bestuurlijke sensitiviteit;
  • Je herkent belangrijke informatie, legt verbanden tussen gegevens en structureert en interpreteert je gegevens om tot een goede oplossing te komen;
  • Je bent vindingrijk, werkt zowel zelfstandig, als in teamverband en zoekt de samenwerking op met collega’s;
  • Je zoekt actief naar mogelijke verbeteringen of vernieuwingen en doet voorstellen om zaken aan te pakken;
  • Je ziet het als een uitdaging te werken voor meerdere gemeenten; · Je betrekt belanghebbenden bij de beleidsontwikkeling, zodat er natuurlijk draagvlak ontstaat;
  • Je weet anderen te overtuigen van je standpunt en blijft in discussies bij tegenspel overeind;
  • Je bent flexibel en kunt goed plannen.

Overige informatie

De afdeling werk en inkomen valt direct onder de GRSA2, afdeling Beleid en Advies zelf.

Wat dit werk zo mooi maakt is dat het direct verbonden is aan burgers, onze eind klanten. Ze zijn op zoek naar iemand die de intrinsieke motivatie heeft om iets voor anderen te willen en kunnen betekenen, sociaal en maatschappelijk betrokken is.

Het wervingsproces bestaat uit een screening van een kandidatenvoorstel, gesprek op locatie of via teams en dan zo snel als mogelijk starten.

Heb je een vraag over deze opdracht?

Camiel de Hoogt

Camiel de Hoogt

Recruitment adviseur

camiel.dehoogt@haert.nl

06 - 46 17 82 90