• Gesloten
  • Utrecht
  • Communicatie
  • 16 - 20 uur per week
  • 70.00 per uur
  • 01-03-2024
  • 4 maanden

Wat ga je doen?

ROC Midden Nederland staat aan de vooravond van de implementatie van een nieuw medewerkersportaal en een nieuw studentenportaal. We starten met de implementatie van het medewerkersportaal welke MijN Start gaat heten. MijN Start voor medewerkers is de start van de dag. Het is een gepersonaliseerde online omgeving waar alle relevante informatie te vinden is. MijN Start is voor alle medewerkers toegankelijk vanaf elke locatie.

Het is een omvangrijk project, waarvoor wij projectmanager hebben. De projectmanager stuurt verschillende werkgroepen aan, namelijk: integraties & techniek, beheer, applicaties en content management. Voor de laatste werkgroep zoeken wij een content coördinator.

De werkgroep content management stuurt een team van interne redacteuren aan. Het is de bedoeling dat de content coördinator het herschrijven van de content gaat coördineren en ondersteunen. Je bent de rechterhand van de projectleider werkgroep content management. Ook zul je helpen bij het herschrijven van teksten samen met een andere (interne) collega.

Werkzaamheden:

  • Trainen, begeleiden en aansturen van interne redacteuren
  • Het coördineren van de voortgang van dit deeltraject
  • Ondersteunen en adviseren van projectleider werkgroep content management
  • Schrijven van teksten en redigeren van content
  • Neemt verantwoordelijkheid, levert tijdig en kwalitatief (samengevat = resultaatgericht)

Wat vragen we van jou?

  • Ervaring met werken voor grote / meer complexe organisaties;
  • Zelf startend en neemt initiatieven;
  • Goed georganiseerd, kan planmatig werken en organiseren;
  • Kan goed samenwerken met anderen en relaties onderhouden;
  • Ervaring met gelijksoortige projecten; coördinatie & begeleiden van teams op gebied van content;
  • Pakt ook graag zelf schrijf en redigeerklussen op.

Overige informatie

Naast het projectteam MijN Start maak je deel uit van de dienst Marketing & Communicatie (20fte). Zij werken samen met alle mbo-colleges, Bedrijfsopleidingen en het VAVO Lyceum aan de verdere groei en ontwikkeling van onze studenten en organisatie.

Dat doen zij met een team van professionals, dichtbij het onderwijs en in nauwe samenwerking met de arbeidsmarkt en alle andere betrokkenen zoals decanen van toeleverende scholen en gemeenten. Zij zijn een bevlogen team, werken nauw samen en nieuwe ideeën en initiatieven verwelkomen we.

Heb je een vraag over deze opdracht?

Camiel de Hoogt

Camiel de Hoogt

Recruitment adviseur

camiel.dehoogt@haert.nl

06 - 46 17 82 90