• Gesloten
  • Breda
  • ICT
  • 36 uur per week
  • 100.00 per uur
  • 15-10-2024 t/m 31-12-2024

Wat ga je doen?

Binnen de GGD West Brabant zijn ze bezig met het verbeteren van de processen rondom het ondersteunen van gebruikers van de vak-applicaties in de jeugdgezondheidszorg (JGZ) en dan met name het digitaal cliëntendossier Kidos. Hiervoor worden de rollen van key-user en functioneel beheerder scherper gesteld en verder geprofessionaliseerd. Dit project loopt t/m 31 december, hierdoor zijn ze met spoed op zoek naar een functioneel beheerder.

Om dit project tot een succes te maken zijn ze op zoek naar een tijdelijke functioneel beheerder Kidos die ondersteunt bij de volgende werkzaamheden:

  • Ondersteunen hervorming gebruikersondersteuning
  • Opleiden en begeleiden key-users in hun nieuwe taak: het ondersteunen van de medewerkers bij hun dagelijkse werkzaamheden in Kidos
  • Oplossen van meldingen van key-users m.b.t. Kidos nieuw stijl
  • Inrichten van (nieuwe) functionaliteit om de processen binnen de JGZ-organisatie optimaal te ondersteunen
  • Bewaken van de juiste nieuwe manier van afhandeling van meldingen

Wat vragen we van jou?

  • Je hebt een afgeronde HBO – opleiding;
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring als functioneel beheerder Kidos en processen binnen het functioneel beheer;
  • Kennis van het primair proces, zoals plannen, afspraken maken en efficiënte registratie van bevindingen in het dossier;
  • Je bent resultaatgericht en in samenwerking met anderen kom je tot oplossingen. Door je flexibele manier van communiceren kun je de boodschap bij jouw (interne) klant helder overgebracht krijgen. Als echte procesdenker borg je de samenhang tussen de functionele doelen en processen. Je bent accuraat in het verwerken van gegevens.
  • Je bent vernieuwend en hebt het lef om afgewogen beslissingen te nemen en vanuit je expertise een standpunt in te nemen;
  • Eerlijkheid en samenwerken om te komen tot het beste resultaat zijn ook jouw kernwaarden;
  • Beheersing van de Nederlandse taal zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je hebt affiniteit met de publieke gezondheidszorg.

Overige informatie

Het team Proces- en informatiemanagement (PIM) maakt onderdeel uit van de sector Bedrijfsvoering. Je werkt samen met 9 collega’s (inclusief jijzelf) in een multidisciplinair team aan kwalitatieve en veilige informatievoorziening. Team PIM  bestaat o.a. uit informatiemanager, informatieadviseurs, functioneel beheer, privacy officer en onze functionaris gegevensbescherming

Heb je een vraag over deze opdracht?

Thijs van Rijt

Thijs van Rijt

Recruitment adviseur

thijs.vanrijt@haert.nl

06 - 29 63 78 79