Wat ga je doen?
Je komt te werken bij Hét Service Centrum (HSC): HSC is onderdeel van GGD Hart voor Brabant, GGD West-Brabant, GGD Noord- en Oost-Gelderland en de Regionale Ambulancevoorziening Brabant Midden-West-Noord. Deze organisaties noemen wij onze “moederorganisaties”. We leveren diensten aan ca. 3.000 medewerkers verspreid over ruim 100 locaties en zijn dé specialist op gebied van financiën, salarisadministratie, inkoop, automatisering en informatievoorziening.
Als Medewerker Financiën en Inkoop werk je voor zowel Team Financiën als Team Inkoop, met een sterke focus op de financiële werkzaamheden. Je komt te werken in een professioneel en leuk team, bestaande uit diverse (junior) Financieel Administrateurs, Financial Controllers, (Junior) Inkoopadviseurs en naast jouzelf ook nog drie andere servicedeskmedewerkers Financiën en Inkoop.
Wat vragen we van jou?
Als servicedeskmedewerker Financiën en Inkoop ben je:
- Een spin in het web: je werkt nauw samen met je collega’s binnen Team Financiën en Team Inkoop en communiceert proactief met de moederorganisaties;
- Een duizendpoot en vraagbaak: je bent communicatief sterk en je bent het eerste aanspreekpunt voor collega’s, externe klanten en leveranciers.
- Een verbeteraar: je bent samen met je collega’s continu bezig om onze dienstverlening te optimaliseren en de processen zo eenvoudig mogelijk te houden;
- Collegiaal en klantvriendelijk in elke situatie.
Werkzaamheden:
Iedere Medewerker Financiën en Inkoop heeft een eigen aandachtsgebied, waar een groot deel van de tijd in gaat zitten. Jouw aandachtsgebied is met name gericht op het financiële aspect van de functie. Denk hierbij aan onderstaande werkzaamheden:
- Beantwoorden van eerstelijns vragen aan de telefoon en per mail. Dit kunnen vragen zijn van onze moederorganisaties, externe klanten of leveranciers;
- Het beheren van de mailboxen van Team Financiën en Team Inkoop waarbij de focus met name ligt op Team Financiën;
- Het inlezen van inkoopfacturen, verwerken van betalingsherinneringen en aanmaningen van crediteuren;
- Ondersteunen van de moederorganisaties bij het plaatsen van inkooporders.
Je krijgt onder meer de kans om:
- Verschillende aspecten van de functies binnen het financiële- en inkoopvakgebied te leren kennen;
- Jezelf vanuit deze functie verder te ontwikkelen en door te groeien binnen Team Financiën of binnen Team Inkoop. In beide teams zijn diverse doorgroeimogelijkheden.
Je maakt het verschil als jij:
- Minimaal MBO werk-4 en denkniveau hebt;
- Beschikt over minimaal 5 jaar werkervaring binnen een financiële afdeling
- Beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
- Enthousiast, resultaatgericht en klantvriendelijkheid bent;
- Een probleemoplossende, flexibele en proactieve werkhouding hebt;
Overige informatie
- Graag het cv in het NL aanleveren
- Indien we terugkoppeling ontvangen van de GGD nadat we de kandidaat hebben voorgesteld nemen we direct contact op met de leverancier
- Bij voldoende aanbod zullen wij de rol eerder sluiten dan de aangegeven deadline in de portal. Bied dus zsm een geschikte kandidaat aan.
- Het is niet toegestaan een extra schakel toe te passen tussen de kandidaat en de leverancier die de kandidaat aanbiedt.
- Een leverancier mag maximaal 3 cv’s aanbieden
- Graag ontvangen we tevens in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt.
- De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.
- De VNG Model Algemene Inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten zijn van toepassing op iedere opdracht.
- De overnametermijn voor flexibele arbeidskrachten bedraagt 1.700 uur.
- Indexering is niet van toepassing.
- Voor elke plaatsing is een geldige Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verplicht. De kosten hiervan zijn voor rekening van de leverancier en dienen te zijn opgenomen in het tarief. De kandidaat mag pas starten indien de VOG binnen is.
- VOG nrs aanvragen zijn; 11, 12, 13 en 41
- Bij het beëindigen van een opdracht gelden de volgende opzegtermijnen vanuit GGD West-Brabant, GGD Hart voor Brabant en Regionale Ambulancevoorziening Brabant Midden-West-Noord (RAV):
- Tussen 1 en 12 weken gewerkt: opzegtermijn van 5 dagen
- Langer dan 12 weken gewerkt: opzegtermijn van 1 maand
**Bij overmacht:**direct
- Het tarief is afhankelijk van de kennis en kunde van de kandidaat.
Heb je een vraag over deze opdracht?
