Wat ga je doen?
Ben jij een ervaren professional in gemeentelijke zorgadministratie die direct kan instromen en eigenaarschap toont? Voor ons team Maatschappelijke Bedrijfsvoering & Kwaliteit – Zorgadministratie zoeken wij een senior inhuurmedewerker die rust en stabiliteit brengt in de uitvoering en bijdraagt aan procesoptimalisatie.
Wat ga je doen?
- Zorgdragen voor correcte en volledige uitvoering van Wmo-, Jeugdwet-, PGB- en CAK-administratie.
- Verwerken van toewijzingen, declaraties, berichtenverkeer (i-SD) en foutcodes.
- Bewaken van gegevenskwaliteit en signaleren van knelpunten.
- Intensieve samenwerking met consulenten, SVB, zorgaanbieders en interne teams.
- Actief bijdragen aan procesverbeteringen en professionalisering.
Wie ben jij?
- Senior-niveau met minimaal 3 jaar ervaring in gemeentelijke zorgadministratie.
- Uitstekende kennis van Wmo, Jeugdwet, PGB, CAK en i-Sociaal Domein.
- Ervaring met CSAM en berichtenverkeer (JW/Wmo 301 & 303).
- Zelfstandig, accuraat, stressbestendig en procesbewust.
- Communicatief sterk en een echte verbinder.
Wat je ook moet weten
Ben je een nieuwe leverancier en heb je nog geen samenwerkingsovereenkomst en klant-specifieke deelovereenkomst getekend? Dan volgt dit direct na gunning van de opdracht.
De volgende klant-specifieke voorwaarden zijn van toepassing op deze opdracht voor de opdrachtgevers Gemeente Barendrecht, Gemeente Albrandswaard, Gemeente Ridderkerk, De BedrijfsvoeringsPartner, Avres, Gemeente Gorinchem, Gemeente Hoeksche Waard en Gemeente Voorne aan Zee:
- Graag het cv in het Nederlands aanleveren
- Voor deze opdracht kunnen GEEN zzp'ers worden voorgesteld
- Bij voldoende aanbod zullen wij de rol eerder sluiten dan de aangegeven deadline in de portal. Bied dus z.s.m. een geschikte kandidaat aan.
- Indien we terugkoppeling ontvangen van de ZHZ nadat we de kandidaat hebben voorgesteld nemen we direct contact op met de leverancier/zzp-er
- Het is niet toegestaan een extra schakel toe te passen tussen de kandidaat en de leverancier die de kandidaat aanbiedt.
- Graag ontvangen we tevens in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt.
- De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.
- De Algemene Inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten gemeente Voorne aan Zee 2023 zijn van toepassing op iedere opdracht.
- De overnametermijn voor flexibele arbeidskrachten op detacheringsbasis bedraagt 1.404 uur. Voor flexibele arbeidskrachten op uitzendbasis is dit 936 uur.
- Indexering is niet van toepassing.
- Voor elke plaatsing is een geldige Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verplicht. De kosten hiervan zijn voor rekening van de leverancier en dienen te zijn opgenomen in het tarief.
- Bij het beëindigen van een opdracht gelden de volgende opzegtermijnen vanuit de deelnemende organisatie:
- Tot 8 weken gewerkt: opzegtermijn van 1 werkweek
- Tussen 8 en 26 weken gewerkt: opzegtermijn van 3 werkweken
- Langer dan 26 weken gewerkt: opzegtermijn van 1 maand
- Het tarief is afhankelijk van de kennis en kunde van de kandidaat.
Let op: De aanvraag is uitgezet via Nétive. Kandidaten die worden aangeboden via MijnHaert, dienen vervolgens ook via Nétive voorgesteld te worden.
Heb je een vraag over deze opdracht?

