• Gesloten
  • Maurik
  • Fysiek domein
  • 32 uur per week
  • 110.00 per uur
  • 13-11-2023 t/m 15-04-2024

Wat ga je doen?

Voor Gemeente Buren zijn wij op zoek naar een Teammanager Ruimte. Als Teammanager Ruimte bij de gemeente Buren ben je verantwoordelijk voor het leidinggeven aan het dagelijks functioneren van het Beheer en Vastgoed team. Je geeft richting aan de werkzaamheden, faciliteert en motiveert de medewerkers en zorgt voor de planning. Ook adviseer je zowel medewerkers als portefeuillehouders en neem je actief deel aan diverse overleggen en afstemmingen binnen het domein Ruimte.

Daarnaast speel je een cruciale rol in de herziening van de beheerplannen, die zich uitstrekken van wegen, groen en riolering tot aan kabels en leidingen. Dit betekent ook dat je balanceert tussen de uitdagingen van de klimaatadaptatie en het kerngericht werken. Een belangrijk onderdeel van jouw functie is tevens het voeren van regie op de samenwerking met partners, zoals de Omgevingsdienst Rivierenland en de AVRI. Hierbij draag je zorg voor verdere doorontwikkeling en heldere afspraken.

Verder ben je lid van het programmateam ‘Versnelling Woningbouw' en werk je met je team aan verschillende projecten, waaronder de verdere uitwerking van de onderzoeksopdracht voor de IBOR-taken bij de AVRI en het uitvoeren van het raadsbesluit van de bezuinigingsopgave. Je managet een aantal projecten en reguliere taken en stemt hierover af met de bestuurlijk opdrachtgever. Tenslotte vertaal je managementbesluiten naar concrete werkzaamheden, waarbij je de effectiviteit en planning van die werkzaamheden bewaakt.

Je komt te werken in het Domein Ruimte. Het domein Ruimte bestaat uit een Domeinmanager en een Teammanager die samen de teams aansturen. Het gaat in totaal ongeveer om 45 medewerkers en een aantal externe medewerkers.

Wat vragen we van jou?

  • Hbo/wo werk- en denkniveau
  • Brede kennis van en ervaring met projecten en activiteiten binnen het ruimtelijk domein, met name op het gebied van ruimtelijke beheer
  • Affiniteit met inwonersparticipatie (van buiten naar binnen denken) en kerngericht werken
  • Op de hoogte van de ontwikkelingen in het vakgebied
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
  • Benaderbaar, betrokken, verbindend, klantgericht en een goed aanpassingsvermogen

Overige informatie

Criteria:

  • Minimaal 3 jaar ervaring met vastgoedbeleid en beheer
  • Aantoonbare Ervaring in (herziening van) beheerplannen. Van actualisatie tot vaststelling.
  • Minimaal 3 jaar leidinggevende ervaring in een gemeentelijke organisatie

Brede kennis van en ervaring met projecten en activiteiten binnen het ruimtelijk domein, met name op het gebied van ruimtelijke beheer Affiniteit met inwonersparticipatie (van buiten naar binnen denken) en kerngericht werken Op de hoogte van de ontwikkelingen in het vakgebied Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift Benaderbaar, betrokken, verbindend, klantgericht en een goed aanpassingsvermogen

LET OP: voor deze opdracht kunnen alleen ZZP'ers rechtstreeks reageren.

Heb je een vraag over deze opdracht?

Camiel de Hoogt

Camiel de Hoogt

Recruitment adviseur

camiel.dehoogt@haert.nl

06 - 46 17 82 90