Wat ga je doen?
Aansturing van het team kwaliteit leefomgeving. Het team gaat over de thema’s VTH, Milieu, Erfgoed en Duurzaamheid, zo’n 25 collega’s. Een betrokken en fijne club professionals!
Als teammanager gaat je aandacht uit naar de ondersteuning van de teamleden, aansturing en zicht houden op producten/diensten en de kwaliteit daarvan borgen. Er zijn in het een aantal vacatures in het team waar je mee bezig gaat houden. Je bent het eerste aanspreekpunt en contactpersoon van de betrokken portefeuillehouders.
Vanuit de VTH verantwoordelijkheid van het team heb je formele verantwoordelijkheid in de besluiten die worden genomen. De concernmanager en je collega teammanagers van het cluster zijn je sparringpartners.
Wie ben jij?
Het is belangrijk om aanwijsbare ervaring te hebben als leidinggevende bij gemeenten en/of provincie in een bestuurlijke context, in het ruimtelijk domein. Gezien de aard van werkzaamheden op het gebied van vergunningverlening, toezicht en handhaving is affiniteit hiermee een pré.
Het team:
Het team bestaat uit een aantal sub teams waaronder VTH en duurzaamheid. Het team is gebaat bij een teammanager die vanuit ervaring en analytisch vermogen op rustige wijze communiceert en helder is in de koers of besluiten.
Wat je ook moet weten
**Ben je een nieuwe leverancier en heb je nog geen samenwerkingsovereenkomst en klant-specifieke deelovereenkomst getekend?**Dan volgt dit direct na gunning van de opdracht.
De volgende klant-specifieke voorwaarden zijn van toepassing op deze opdracht voor de opdrachtgevers Gemeente Barendrecht, Gemeente Albrandswaard, Gemeente Ridderkerk, De BedrijfsvoeringsPartner, Avres, Gemeente Gorinchem, Gemeente Hoeksche Waard en Gemeente Voorne aan Zee:
- Graag het cv in het NL aanleveren;
- Op deze aanvraag kunnen GEEN zzp'ers worden voorgesteld;
- Bij voldoende aanbod zullen wij de rol eerder sluiten dan de aangegeven deadline in de portal. Bied dus zsm een geschikte kandidaat aan.
- Indien we terugkoppeling ontvangen van de ZHZ nadat we de kandidaat hebben voorgesteld nemen we direct contact op met de leverancier/zzp-er
- Het is niet toegestaan een extra schakel toe te passen tussen de kandidaat en de leverancier die de kandidaat aanbiedt.
- Graag ontvangen we tevens in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt.
- De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.
- De Algemene Inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten gemeente Voorne aan Zee 2023 zijn van toepassing op iedere opdracht.
- De overnametermijn voor flexibele arbeidskrachten op detacheringsbasis bedraagt 1.404 uur. Voor flexibele arbeidskrachten op uitzendbasis is dit 936 uur.
- Indexering is niet van toepassing.
- Voor elke plaatsing is een geldige Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verplicht. De kosten hiervan zijn voor rekening van de leverancier en dienen te zijn opgenomen in het tarief.
- Bij het beëindigen van een opdracht gelden de volgende opzegtermijnen vanuit de deelnemende organisatie:
- Tot 8 weken gewerkt: opzegtermijn van 1 werkweek
- Tussen 8 en 26 weken gewerkt: opzegtermijn van 3 werkweken
- Langer dan 26 weken gewerkt: opzegtermijn van 1 maand
- Het tarief is afhankelijk van de kennis en kunde van de kandidaat.
Let op: De aanvraag is uitgezet via Nétive. Kandidaten die worden aangeboden via MijnHaert, dienen vervolgens ook via Nétive voorgesteld te worden.
Heb je een vraag over deze opdracht?
