• Open
  • Barendrecht
  • Fysiek domein
  • 24 - 32 uur per week
  • 100.00 per uur
  • 21-07-2025 t/m 31-12-2025

Wat ga je doen?

Voor de Gemeente Barendrecht zijn wij voor 24 tot 32 uur per week op zoek naar een Projectleider Duurzaamheid Maatschappelijk Vastgoed.

De projectleider is verantwoordelijk voor het ontwikkelen, coördineren en realiseren van verduurzamingsmaatregelen voor het gemeentelijke maatschappelijk vastgoed. Dit betreft zowel korte termijn wet- en regelgeving (zoals EML en label C-verplichting) als de lange termijn transitie richting klimaatneutraal vastgoed in 2050.

Belangrijkste werkzaamheden:

  • Opstellen en uitvoeren van een integrale routekaart verduurzaming maatschappelijk vastgoed tot 2050;
  • Toetsing en implementatie van EML-maatregelen per pand, inclusief rapportage in het RVO eLoket;
  • Opstellen van een afwegingskader voor renovatie versus nieuwbouw voor niet-conforme panden;
  • Coördinatie van energiebesparingsmaatregelen en investeringsplannen, in afstemming met MJOP's;
  • In kaart brengen van subsidiemogelijkheden (o.a. DUMAVA, SDE++, etc.) en deze benutten;
  • Betrekken van interne en externe stakeholders (gebruikers, omgevingsdienst, adviseurs);
  • Rapporteren over voortgang, CO₂-reductie en financiële impact aan management en bestuur;
  • Opstellen van beleidsvoorstellen, college- en raadsstukken.

Wat vragen we van jou?

  • Werkervaring in gemeentelijk werkveld op verduurzaming vastgoed.
  • Minimaal 2 jaar;

Overige informatie

Hybride werken is mogelijk;
Op deze vacature kunnen geen ZZP'ers voorgesteld worden;

  • Graag het cv in het NL aanleveren
  • Bij voldoende aanbod zullen wij de rol eerder sluiten dan de aangegeven deadline in de portal. Bied dus zsm een geschikte kandidaat aan.
  • Het is niet toegestaan een extra schakel toe te passen tussen de kandidaat en de leverancier die de kandidaat aanbiedt.
  • Graag ontvangen we tevens in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt.
  • De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.
  • De Algemene Inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten gemeente Voorne aan Zee 2023  zijn van toepassing op iedere opdracht.
  • De overnametermijn voor flexibele arbeidskrachten op detacheringsbasis bedraagt 1.404 uur. Voor flexibele arbeidskrachten op uitzendbasis is dit 936 uur.
  • Indexering is niet van toepassing.
  • Voor elke plaatsing is een geldige Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verplicht. De kosten hiervan zijn voor rekening van de leverancier en dienen te zijn opgenomen in het tarief.
  • Bij het beëindigen van een opdracht gelden de volgende opzegtermijnen vanuit de deelnemende organisatie:
  • Tot 8 weken gewerkt: opzegtermijn van 1 werkweek
  • Tussen 8 en 26 weken gewerkt: opzegtermijn van 3 werkweken
  • Langer dan 26 weken gewerkt: opzegtermijn van 1 maand
  • Het tarief is afhankelijk van de kennis en kunde van de kandidaat.

Heb je een vraag over deze opdracht?

Camiel de Hoogt

Camiel de Hoogt

Recruitment adviseur

camiel.dehoogt@haert.nl

06 - 46 17 82 90