• Open
  • Barendrecht
  • Sociaal domein
  • 18 uur per week
  • 75.00 per uur
  • z.s.m. t/m 01-09-2026

Wat ga je doen?

De gemeente Barendrecht is volop bezig met de uitvoering van het Actieplan Jeugd en Gezin 2025–2026. Hiervoor is het nodig dat onze vaste kwaliteitsmedewerker zich volledig kan richten op jeugdhulp en de wijkteams. Om dit mogelijk te maken, zoeken wij tijdelijk een kwaliteitsmedewerker die de huidige taken binnen het Wmo-domein kan overnemen.

De kwaliteitsmedewerker waarborgt de kwaliteit van de dienstverlening binnen het team Wmo. Dit betreft onder andere de onderdelen Wmo, leerlingenvervoer en parkeervoorzieningen. Je zorgt ervoor dat de bestaande processen goed blijven draaien en levert een bijdrage aan het continu verbeteren van de uitvoering.

Belangrijke taken in deze opdracht zijn:

  • Het herzien van het proces leerlingenvervoer;
  • Het verbeteren van het proces pgb;
  • De voorbereiding en implementatie van de nieuwe Wmo-verordening en beleidsregels per 1 januari 2026.

Onze vaste kwaliteitsmedewerker blijft beschikbaar voor overdracht en om je zo nodig wegwijs te maken in het werk en de organisatie.

Wie ben jij?

  • Ervaring heeft binnen het sociaal domein, met nadruk op Wmo;
  • Bekend is met Suite4SociaalDomein;
  • Proactief en initiatiefrijk werkt;
  • Goed kan schakelen tussen beleid, uitvoering en procesinrichting;
  • Minimaal 3–5 jaar relevante werkervaring heeft;
  • Een tijdelijke opdracht voor 0,5 fte (18 uur per week);
  • ZZP is niet mogelijk!

De gemeente biedt aan:

  • Een tijdelijke opdracht voor 0,5 fte (18 uur per week);
  • Duur: één jaar;
  • Startdatum: zo spoedig mogelijk;
  • Hybride werken is mogelijk;
  • Bij voorkeur beschikbaar op dinsdag of donderdag;

Wat je ook moet weten

Ben je een nieuwe leverancier en heb je nog geen samenwerkingsovereenkomst en klant-specifieke deelovereenkomst getekend?

Dan volgt dit direct na gunning van de opdracht.

De volgende klant-specifieke voorwaarden zijn van toepassing op deze opdracht voor de opdrachtgevers Gemeente Barendrecht, Gemeente Albrandswaard, Gemeente Ridderkerk, De BedrijfsvoeringsPartner, Avres, Gemeente Gorinchem, Gemeente Hoeksche Waard en Gemeente Voorne aan Zee:

  • Graag het cv in het NL aanleveren
  • Bij voldoende aanbod zullen wij de rol eerder sluiten dan de aangegeven deadline in de portal. Bied dus zsm een geschikte kandidaat aan.
  • Indien we terugkoppeling ontvangen van de ZHZ nadat we de kandidaat hebben voorgesteld nemen we direct contact op met de leverancier/zzp-er
  • Het is niet toegestaan een extra schakel toe te passen tussen de kandidaat en de leverancier die de kandidaat aanbiedt.
  • Graag ontvangen we tevens in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt.
  • De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.
  • De Algemene Inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten gemeente Voorne aan Zee 2023 zijn van toepassing op iedere opdracht.
  • De overnametermijn voor flexibele arbeidskrachten op detacheringsbasis bedraagt 1.404 uur. Voor flexibele arbeidskrachten op uitzendbasis is dit 936 uur.
  • Indexering is niet van toepassing.
  • Voor elke plaatsing is een geldige Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verplicht. De kosten hiervan zijn voor rekening van de leverancier en dienen te zijn opgenomen in het tarief.
  • Bij het beëindigen van een opdracht gelden de volgende opzegtermijnen vanuit de deelnemende organisatie:
    • Tot 8 weken gewerkt: opzegtermijn van 1 werkweek
    • Tussen 8 en 26 weken gewerkt: opzegtermijn van 3 werkweken
    • Langer dan 26 weken gewerkt: opzegtermijn van 1 maand
  • Het tarief is afhankelijk van de kennis en kunde van de kandidaat.

Let op: indien er al sprake is van een samenwerking, mogen kandidaten uitsluitend via Netive worden voorgesteld.

Heb je een vraag over deze opdracht?

Ganell Stippel

Ganell Stippel

Inhuuradviseur

ganell.stippel@haert.nl

06 – 48 46 16 79