• Gesloten
  • Arnhem
  • HRM
  • 32 - 36 uur per week
  • 75.00 per uur
  • 01-04-2024
  • 9 maanden

Wat ga je doen?

Voor gemeente Arnhem zijn wij op zoek naar een Inhuurspecialist. Als Inhuurspecialist breng je kennis van de flexibele arbeidsmarkt, ontwikkelingen en haar wet- en regelgeving mee. Het is jouw talent om te verbinden. Jij vertaalt jouw kennis van externe inhuur, de flexibele arbeidsmarkt naar de doelstelling 100% rechtmatigheid en doelmatigheid van inhuur. Je bouwt en onderhoudt een goede samenwerking met collega’s, stakeholders van de inhuurbalie en met leveranciers. Je denkt graag mee, je weet knelpunten te signaleren en analyseren en komt met werkbare oplossingen om de samenwerking inclusief processen te optimaliseren. Kortom: een uitdagende tactisch/operationele rol, waarmee je bijdraagt aan de doorontwikkeling van de inhuurbalie.

Als inhuurspecialist heb jij een belangrijk aandeel in het operationeel adviseren van de inhurende managers en het uitvoeren van de inzet van externe inhuur van gemeente Arnhem, gemeente Renkum en de bedrijfsvoering organisatie De Connectie. Jij bent de schakel tussen inhurende managers en leveranciers. Je werkt zelfstandig op het gebied van werving, selectie en de inzet van tijdelijke medewerkers binnen de de centrale overheden.

Wie zoeken zij?

Als Inhuurspecialist maak je gemakkelijk contact, weet jij kritische vragen te stellen en kan je goed luisteren. Je haalt informatie uit wat anderen zeggen en herkent de kern en verbanden in vraagstukken. Je weet betrokkenheid en actie te stimuleren, bijvoorbeeld wanneer het gaat om het creëren van bewustwording op het gebied van rechtmatigheid en doelmatigheid van inhuur. Ook weet je hierin anderen te winnen voor jouw idee of standpunt. Je denkt graag mee, je weet knelpunten te signaleren, analyseren en komt met werkbare oplossingen om de samenwerking inclusief processen te optimaliseren.

Verantwoordelijkheden

In ons Vendor Management System (VMS) Nétive coördineer jij het volledige inhuurproces. Van ontvangen van de aanvraag tot urenverwerking, denk hierbij aan het uitnodigingen, afwijzen, contracteren en onboarden van kandidaten, alsook opmaken van rapportages en eerstelijns vragen met betrekking tot het automatiseringssysteem. Tevens zorg je voor controle van leveranciers op compliance en certificering. Tijdens het administratieve proces van contracteren en verlengen wordt je ondersteunt door onze collega die administratief ondersteuner is van de inhuurbalie.

Wat je concreet gaat doen:

  • Je adviseert de interne klant over instroom en inhuurvraagstukken en processen die tactisch dan wel operationeel van aard zijn;
  • Je draagt zorg voor de maximale inzet van het leveranciersmanagementsysteem (VMS) voor borging van 100% rechtmatigheid, doelmatigheid en efficiency inclusief correcte rapportages;
  • Je stroopt de mouwen op en zet jouw expertise zo optimaal mogelijk in om de juiste kandidaat voor de opdracht te vinden, waaronder het ontsluiten van de markt, beoordelen en toetsen van Cv’s, onderhandelen over tarieven en (start)voorwaarden;
  • Je adviseert in nauwe samenwerking met de afdeling Inkoop & aanbestedingen over toekomstige aanbestedingen en je bent inhoudelijk nauw, inhoudelijk, betrokken bij de totstandkoming van nieuwe aanbestedingen.

Wat vragen we van jou?

  • CV van maximaal 7 pagina'' A4;
  • Bachelor (hbo) werk- en denkniveau;
  • Aantoonbare ervaring met inkoop en aanbestedingen zoals minicompetities en een DAS/dynamisch aankoopsysteem;
  • Communicatief vaardig;- Procesmatig kunnen werken;- Ervaring met stakeholdermanagement en/of leveranciersmanagement en/of accountmanagement.

**Wensen: **

  • Ervaring in het contracteren van leveranciers, ZZP'ers of brokerdienstverlening.
  • Minimale werkervaring: Bij voorkeur aantoonbare ervaring binnen een overheidsinstelling.
  • *Kennis: *Bekend met de lokale wet- en regelgeving (bijvoorbeeld wet DBA, aanbestedingswet 2012, wetgeving uitzenden/Payrol etc).

Overige informatie

Beoordeling CV's vanaf: 20-03-2024
Verwachte terugkoppelng: 21-03-2024

Heb je een vraag over deze opdracht?

Camiel de Hoogt

Camiel de Hoogt

Recruitment adviseur

camiel.dehoogt@haert.nl

06 - 46 17 82 90