• Gesloten
  • Culemborg
  • IT & Automatisering
  • 16 uur per week
  • 100.00 per uur
  • 06-11-2023 t/m 12-02-2024

Wat ga je doen?

Voor Bedrijfsvoering organisatie West-Betuwe zijn wij op zoek naar een Portfoliomanager.

Er ligt reeds een basis voor portfoliomanagement maar dit moet nog geïmplementeerd gaan worden. Dit betekent dat je de hiermee samenhangende werkprocessen en rapportages verder vorm geeft  en implementeert. Hiernaast sta je aan de lat staat voor de aanbesteding en de voorbereiding van de implementatie van een projectporfoliotool. Voorts ben je (tijdelijk) gedelegeerd opdrachtgever van gezamenlijke IV en ICT projecten van 3 gemeenten en draag je zorg voor de voortgangsrapportage hierop. Tot slot kun je ook een rol vervullen bij de implementatie van projectmanagement.
Wat ga je doen?

- Implementatie portfoliomanagement binnen Bedrijfsvoeringorganisatie West-Betuwe:
Er ligt een plan van aanpak maar deze moet in pilotvorm geïmplementeerd worden;
Zo moeten de bijbehorende werkprocessen beschreven worden, rapportages vormgegeven worden en overlegstructuur ingeregeld worden.
- Projectleider implementatie portfoliotool;
Het begeleiden van een gezamenlijke aanbesteding van een portfoliotool en het voorbereiden van de implementatie van deze tool bij Bedrijfsvoeringorganisatie West-Betuwe.
- Budgetbeheer van gemeenschappelijke IV en ITA projecten gemeenten
- Beheer van de lijst ‘ontwikkelingen’ en ‘projecten’ voor IV en ITA projecten;
- Toezien op een tijdige en correcte rapportage door projectleiders.

Wie ben jij?

  • Minimaal 3 jaar recente ervaring als Portfoliomanager;
  • Aantoonbare affiniteit met projecten op het gebied van ICT en Informatievoorziening;
  • Afgeronde relevante opleiding HBO of Universitair niveau;
  • Recente ervaring bij een (middel) grote overheidsorganisatie of gemeenschappelijke regeling.

Wat je ook moet weten

Van de 16 uren per week zijn de maandagen in ieder geval verplichte kantoordagen. De overige uren worden in overleg met de manager/het team ingevuld.

LET OP: voor deze opdracht kunnen alleen ZZP'ers rechtstreeks reageren.

Heb je een vraag over deze opdracht?

Camiel de Hoogt

Camiel de Hoogt

Inhuuradviseur

camiel.dehoogt@haert.nl

06 - 46 17 82 90