• Gesloten
  • Rijswijk ZH
  • Administratief
  • 32 - 36 uur per week
  • 75.00 per uur
  • 22-05-2023
  • 3 maanden

Wat ga je doen?

Bij Middin helpen ze mensen met een beperking of niet-aangeboren hersenletsel die midden in het leven te staan. Zij weten dat dit soms lastig kan zijn. Samen met jou zorgen zij dat je kunt doen wat goed en belangrijk voor je is. Want dat maakt het leven leuker.

Middin is per direct op zoek naar tijdelijke ondersteuning in de vorm van een directiesecretaresse. Ervaring als directiesecretaresse is vereist, en het liefst heeft iemand al gewerkt binnen deze of een vergelijkbare rol in een zorgorganisatie.

Als directiesecretaresse ben jij de steun en toeverlaat van de interim regiodirecteur, een innovatieve en bevlogen manager. De regiodirecteur is druk en er wordt veel van haar gevraagd. Als directiesecretaresse breng je structuur aan en regel jij alles achter de schermen. Je bent in staat om waar nodig zelf werkzaamheden op te pakken en de regiodirecteur af te schermen voor zaken die niet de hoogste prioriteit hebben.

Als directiesecretaresse ben je aanwezig op locatie op het kantoor van Rijswijk. Hier werk je in een team van 4 andere directiesecretaresses waar je tot zekere hoogte mee samenwerkt. Een dag per week thuiswerken is bespreekbaar. Het is een grote pré als je vaardig bent in Microsoft Teams of met ander complex agendabeheer.

Werkzaamheden

  • Beheren van de agenda en mail van de directeur;
  • Plannen, organiseren en notuleren van bijeenkomsten met collega’s en/of externen;
  • Bewaken van deadlines en rapportages opstellen;
  • Uitvoeren beleidsvoorbereidende werkzaamheden;
  • Ondersteunen bij algemene correspondentie, overeenkomsten en klachten.

Wat vragen we van jou?

  • Afgeronde Hbo-opleiding en/of Schoevers ;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring, bij voorkeur in de zorg;
  • Goede uitdrukkingsvaardigheden zowel mondeling als schriftelijk;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Ruime werkervaring in een soortgelijke rol;
  • Goede kennis van MS Office; o.a. van Word en Outlook en PowerPoint.

Je bent communicatief vaardig en servicegericht. Je stelt je in de organisatie professioneel en zakelijk op.

Heb je een vraag over deze opdracht?

Camiel de Hoogt

Camiel de Hoogt

Recruitment adviseur

camiel.dehoogt@haert.nl

06 - 46 17 82 90